16 Haziran 2011 Perşembe

KARNE SÜSLERİ


4.sınıf karnelerimiz
 
 

1.Sınıf karneleri
KARNE GÜNÜ
Karnesindeki notların tamamı 5 olan öğrencilerimin karnelerini çiçeklerle süsledim.Tıpkı kendilerine benzeyen rengarenk çiçeklerle...
Büşra Betül
Nilebrar
Merve
Derya
Muharrem Oğuz
Muhammet Fatih
Sümeyra
Talha Berke
Sude Nur
Edanur
Emine
Hazal
Öğrencilerimin ,birinci dönem karnelerindeki başarı durumlarına bakmaksın tamamına Caillou'lu kumbara hediye etmiştim.Karnelerine ;renkli A4 kağıtlarına bastığım büyük boy Caillou'ları kesip yapıştırmıştım. Ancak bu dönem başarılı öğrencilerimin  bir farkı olsun istedim.
Karnelerini çiçeklerle bezedim.
Yavrular yarını,yani karne gününü iple çekiyorlar.Fakat bu heyecan ve isteğin sebebi karne merakı değil.Yarını kardeşler günü ilan ettik.İsteyen tüm öğrencilerim sınıfa kardeşini getirecek ve son ders saatini kardeşleriyle birlikte geçirecekler.Güzel ve yoğun bir gün olacağı çok açık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder